Rmys_68_68 Kizlar heepy kidds 3 ay 26 gunluk bebegimin salya sebebinin dis cikarma oldugunu soyledii 3 ay erkeen degilmi yada 4 ay
Berentelli Rmys_68_68 3 aylıken salya başladı 7 buçuk aylık olucaz hala yok diş tabi her bebek aynı değil
Purpura26 Rmys_68_68 3. Aydan sonra salyaları başladı. Şuan 5 aylık damakları çok sert ve ne bulsa dişlerin kaşımaya çalışıyor
Yazannesi1 Rmys_68_68 tam 6 aylık olduğu gün 🙂 salya 2 ayından beri var ellerde hep ağzındaydı ama o aylar genellikle öyle olur zaten 🙃
Rmys_68_68 Eylusunannesiii bi an bende endiselendim salya dururmumuz basladi heppy kidsde de bu gun boyle bi yorum yapmis Sagol cnm bi an rahatladim dış için erkendi bncede
Eylusunannesiii Rmys_68_68 belli olmaz ama canim belkide cikarir bazi bebekler 4-5 aylikken cikariyo benm arkadasimin oglu 14 aylik olacak hala cikarmadi mesela her bebek bir olmuyo ☺️
Purpura26 Rmys_68_68 Diş kaşıyıcı kullanıyorum ama doktorum jelle ilgili bir şey söylemedi. Damağımı yumuşatıyor acaba
Oli Rmys_68_68 ben jel sürmedim zeytinyağina karanfili ezip koydum bir gun sonra damağına az az sürdüm rahatlatti. Tarifi internette var. Daha saglikli buzdolabında muhafaza ediliyor
Danlacann Yazannesi1 üst dişlerde geldi mi 🤓🤩 bizim alt dişler 5 aylıkken çıktı üst dişlerde patlamış yolda 7 aylık olmamıza sayılı günler kaldı 😂😍
yareninannesi888 Rmys_68_68 salyalar 4 aylıkken başladı 7 aylıkken alt ikiyi çıkardı sonra 3 ay daha salya devam etti 10 aylıkken üst 2 beraber çıktı yine, şu an 13 aylık 9 diş var
Yazannesi1 Danlacann yok danlacancım 6 ay 11 günlük şu an ikinci alt diş geliyor gece sıkıntılı geçti 😜🤩🥸
1prens1prensess Rmys_68_68 2-3aylıktan başladı 2 çocuğumda salya diş kaşımaya resmen ilk oğlumun 10.ayında çıktı dişi kızım şuan 9 aylık hala yok