aylizinannesiii eşim deil ama kaynım uzman çavuş sakarya adapazarında yaşıyoruz ilk taini düzcedeydi buraya 50 dk mesefaesi falan vardı hastanelerde nöbet tutuyordu yada trafiğe veriyorlardı rahattı yani her ay izne çıkıp tatil bile yapıyordu ama mesela şuan şırnakta sabah akaşm dağda izin alamıyor asla yani burası doğuya göre baya rahat