Kızlar sabah ve öğle bu aralar çok yorgunum şu an başım ağrıyor grip gibiyim en hızlısından ne yapsam kızıma? Sabah muzlu yulaf yaptım. Siz neler yapıyorsunuz vakit yokken? Çorba yapıcam sanırım ama aklımda bulunsun. Kaşık maması hangi öğün veriyorsunuz ondanda alsam mı acaba şekersizlerden 🤐 akşama patates balık yapcam ona fırında. Normalde serpme kahvaltı pek yemediğinde sadece yulaf lapası irmik muhallebi falan yapıyorum onun dışında öğle akşam sebze yemeği çorba sebzeli makarna tavuk falan. 11 aylık bu arada nerdeyse her şeyi yiyebiliyor 😇