Nilarasu merhaba,
Molfix benim de hayatımın hatasıydı. Bir kere deneyeyim dedim, kızım direkt mantar oldu.😔 Asla bulaşmadım bir daha, paketi bile bitirmeden tekrar Prima’ya döndük.
Goon’da almıştım.
Hem külot, hem cırtlı bezini deneyimledim.
Yumuşaklığı inanılmaz. Gerçekten belki de piyasadaki en yumuşak bez olabilir. Bedenlerini tam anlayamadım açıkçası ama üzerinde yazan kg’a göre bir tık büyüklerdi bence.
Yalnız, inanılmaz sızdırıyor. Bu sorunu yaşadık. Külot bez bel kısmından, cırtlı bez bant kısımlarından bayağı sızdırıyor.
Islak uyanmadığı bir sabah olmamıştır Goon’da.
Sızdırma sorununu çözseler çok iyi bez cidden.