Cnmyvrmm1 Saricizgilibeyazev bana da hiç fark etmez , baby me olursa çok daha sevinirim ben de kzıım icin 😊🙏🏻Bugün kullanmayacak olan annelerimiz paylaşırsa hallolur inşallah , olmazsa da can sağlığı 💐
Ayannesi Cnmyvrmm1 ben özelden nasıl atılıyor bilmiyorum 😔. Burdan yazayım ilk kim görürse artık, birde kodların tarihleri var mı bende 4 -5 kod vardı eskilerdende. LOF-oRG4G-ELXZ-MRN4
Saricizgilibeyazev AA201207 e bebek indirin bildirimleri açın gelir inşallah 🙏 bizde kullanmadıkça paylaşıyoruz
Masal_1 AA201207 merhabalar. Telefon numarasına sms olarak geliyor kod. Geçen haftalarda üst üste geldi bana sürekli bir tanesini arkadaşım kullandı. Kaydınız varsa telefon numaranız da mevcuttur.
AA201207 Saricizgilibeyazev teşekkür ederim canım açık kontrol ettim sleppy kullanıyorum ben gelirse baby me paylaşırım buradan sizinle
Adememirrr Kod olan varsa benimle paylasirsa çok sevinirim bez almam lazım.Malum fiyatlar zorlanıyoruz malesef.
ilahiyatci_Mom Adememirrr post sahibi istedi diye ona atmıstım malesef sizi görmedim yorumları okumamıstm