Uslukuzum Merhaba anneler; 7,5 aylık bebeğim var. Uykuya geçerken ve bazen uykudayken dilini emiyor. Bunun bi zararı var mı engellemeli miyim doktora götürmeli miyim aç mı acaba onun için mi böyle yapıyor deneyimli anneler cevaplarınızı bekliyorum.
Oyku_nisa Uslukuzum Hicbir şey olmaz benimki 1yasinda hala yapıyor Aç değil yaparken ses çıkıyor o hoşuna gidiyor ondan yapıyor
Uslukuzum Oyku_nisa benim başka bi tanıdığım var 40’lı yaşlarında halen dilini emiyormuş öyle olmasını da istemiyorum :))