Merhaba oğlum 7.5 ay sizinki gibi uyuyordu. Ancak son zamanlarda saatlerce kucağımda evi geziyorduk… ne oğlum rahatça uykuya dalıyorsu ne de ben dinleniyordum… sonra doktoruna anlattim ve bana uyku eğitimi vermemi söyledi. Olayı kısaca anlattı doktorumuzun dediğini dinledim. Şimdi oğlum 10 aylık yatağında kendi uyuyor. Kısa gündüz uykuları bile düzeldi. İlk olarak oğlumu emziriyorum altını değiştirip, park yatağına koyuyorum bende yanında sandalyede oturuyorum birde telden pis pis sesi açıyorum oğlum döne döne uyuyor. Sonra pis pis sesi kapatıp odadan çıkıyorum. Bu kadar:) ilk 3 gün biraz zordu, ilk eğitime gece uykusu ile başla dedi doktorumz. Öyle yaptim ağladıkça kucağıma aldım ama sandalyede otururken sakinleştirdim. Çok konuşma yok, sissssssst diye sakinlestirip yatağa geri koydum derken ilk gece yarım saat sonra uyudu şimdi 15-20 dk da uyur ağlamıyor artik, gündüzleri daha kısa sürede uykuya geçiyor masallah diyeyim:) tabiki geceleri emmek için 2 kez uyanıyor ama ben dinleniyorum o bana yetiyor. Dilerim sizinki de böyle kolay olsun.