Benimde 19 aylik meleğim son 1 2 aydir ozellikle bu günlerde kabus oldu gecelerimiz 12 _1 den den aşağı uyumuyir sabah 8 :30 yada 9 da kalkiyor gündüz 1 2 gibi uykuya geciyir bir saat yada 1 bucuk saat max uyuyor. Geceleri 244367476 uyaniyor. Emmeyi birakali 3 ay oldu bu arafa ve sürekli gece 10 dakikaya bir mizirdaniyir ağlıyor tepiniyor. Cok sinirli oluyir. Sizce bu durum gecicimi. Bu aylarda uyku gerilemesi oluyirmu. Zira bu durum beni cok yoruyor. Biri geçici desin.