3,5 yaşındaki oğlum kreşe gidiyor ve başldı başlayalı sürekli hasta. Cuma günü yine burnu akıyordu dünde babası berbere götürdü ordan geldikten sonra daha kötü olmuş durumu. Tüm gece ağladı iki defa calpol verdim. Vitamin kullanıyorum gece tulum giydiriyorum üşütmesin diye yani çok dikkat ediyorum. Bir hafta iyiyse diğer hafta kesin hasta. Hastalanmaması veya hızlıca toparlanması için neler yapabilirim?