Ezojukk birde gün de 2 -3 defa birer damla sıkın düzenlı olarak. Onu da ınstegramda takıp ettiğim bi çocuk doktoru demişti. Banyodan snra ozellıkle açıldığı ıcın kuruyup tıkanmasın diye günde 2-3 defa birer damla damlatabılırsınız dedi. Bn sımdı fizyolojık serumu kendım yapmaya başladım.