Gokce91 Arkadaşlar sabah erken kaldırmaya başlasam gece daha erken uyur mu? 2 beni çok zorluyor en azından 12 de yatsa😒😒😒
Selma-aygun37 Gokce91 benimki 2 aylıkken sabah 4 de 5 de uyurdu gaz problemi varsa ondan uyuyamiyordur düzelir yavaş yavas
Gokce91 Selma-aygun37 inşallah, ilaç da kullanıyoruz ama anlamadım, sürekli ıkınıyor. İlaçları bugün bıraktım bakıcam duruma
Selma-aygun37 Gokce91 gaz problemine ilaçtan ziyade kimyon çayı çok iyi geliyor ben en son onda çare bulmuştum benim kızım çok gazlı bı bebekti denemek istersen internetten bak bı