Arkadaşlar kızımın ayağı 14 cm ona ayakkabı alirken tam etikette 14 cm olanlara mi bakmaliyim yoksa biraz daha büyük mu önceden hep tam numara aldım ayakları çabuk buyudu anlayamadım bilenler yardımcı olursa sevinirim ayakkabı alıyoruz çok çabuk küçülüyor