32 günlük bebeğim var gece 9 da uyuyor 2 yada 3 kere kalkıp emip uyuyor . Sabah aydinlandimi 6 buçukta kalkıyor. Gündüz hiç uyumuyor ilgi istiyor yanından ayrılamıyoruz evin işleri de kalıyor.uyuyamadm diye ağlıyor mızmızlanıyor.. neden böyle anlamadım gaz sorunumuz da yok sütüm de yetiyor anlam veremedim uyumamasina