Umutunannesi_65 Zeytin yağı daha sağlıklı diye düşünüyorum canım bebek yağı ne kadar bebekler için yapılsa da içinde katkı maddeleri var koku falan vermesi için kızım 15.5 aylık hâlâ zeytin yağı kullanıyorum banyodan yarim saat kadar önce sürüyorum yıkıyorum banyodan sonra da mustela vücut losyonu var içeriği gayet temiz onu sürüyorum