Arkadaşlar merhabalar🌸 Eminim bu konuda benim gibi cok zor da kalan anneler vardır. Ben de şuan ne yapıcağını bilememek aşamasındayım. Şöle ki kısaca örnekler vereyim. Mesela parkta salıncak kaydıraktan bi cocuk görsek oğlum hemen BEN BEN BEN die atılıyor. Anlayacağı şeklde bak annecim arkadaşlar gelmş hep beraber sırayla biz de oynayalım vs gibi anlatmaya calşyrm evet anlıyor. Veya dielim misafrlğe gttk ya da bize geldi. Oyuncaklarını paylaşmıyor veya hemen elinden alıyor. Arkadaşına müsade etmiyor oynasın. Annecim arkadaşn bakablr mi? Biraz baksın bizde buna bakalım bak ne kadar değişkmş? O da arkadaş üzülür? O biraz bakıp sana tekrar vericek gibi şeler sölüyorum ama nafile…karşıdaki cocukta elinden zorla aldığı zaman durmuyor bu sefer ittirmeye sacını cekmeye veya vurmaya başlıyor. Ve ben nasıl davranıcağmı bilmiyorum artık. Nasıl anlatıp ikna edecğmi. Benim oğlumun da karşıdaki cocuğun da üzülmesini istemiyorum.Bu bir gecici durum mu büyükdkce öğrenr mi kafamda cok soru var. Uzun yazdım ama umarım anlatabildim sizlere… Cünkü gerçekten üzülüyorum. Gerekirse pedegog la grşücem yanlş bi davranışta da bulunmak istemiyorum cünkü doğru şeklde öğretmek istiyorum. Teşekkür ediyorum 🌸 Cocuklarımıza temiz dünya icinde temiz kalpler bırakablrz inşallah 🙏🏻