Deletedmom_78 Ya kızlar bn biontech 2. Dozumu oldum 2 gün önce yan etkileri neler dediğimde birisi sütümü kesti dedi aklıöa takıldı sanki sütüm yokmuş gibi hissediyorum bu doğru mu ya🤦♀️
kurkmantolumadonna Deletedmom_78 alakası yok canım o kadar insan vuruldu bende dahil hiç bir etkisi de olmadı sütüme
GmnDr Deletedmom_78 psikolojik olaraktır su iç bol bol. Bebegının doymadıgını mı anladın yoksa sütün azaldığını kı ?
birfincantuzruhu Deletedmom_78 2 dozda da hiç sıkıntı yaşamadım bol bol sütüm oldu. Psikolojik olarak ta etkilenirsiniz düsünmeyin.
GmnDr Deletedmom_78 psikolojiktir canım güzel seylerndüşün kendını motive et. Öyle düşündükçe sütün cekılır. Bebek doyuyorsa sütün var demek. Sütünün aşırı fazla olmasına gerek yok. Bebek doyacak kadar olsa kafi. ☺️
Yoruldum Deletedmom_78 Aşı sütü kesmez , üzgün anne yorgun anne uykusuz anne iyi beslenmeyen anne sütü keser