Canım bezini açıp bebeğini soyabilirsin bu şekilde uyanacaktır. 2 saat olmasa da (sarılık tehdidi geçtiyse) 3-4 saatte bir emzirmen iyi olur hem beslenmesi hem de göğüsün sütü boşlatıp tekrar süt üretmeye başlaması için. Ne kadar emerse vücut o kadar süt üretir