Sekiz aylık bebeğim var emziriyorum dün komsum takviye bisey kullaniyo musun dedi hayır dedim çünkü doğumdan sonra sadece birkere kendim adına hastaneye gittim sütün çocuğa yaramaz o yüzden zayıf dedi bebeğim 2600 doğdu şuan 8 aylık 7 kilo iştahsız bir bebek hiçbir zaman hapur hupur emmedi ek gıda da iştahsız diş çıkarma dönemindeyiz iyice reddetti acaba bnm kullanmam gereken takviyeler var mıdır bunun için hangi bölüme gidip muayene olmalıyım