Mamimo Kızımın 2buçuk aylık adı Elif Hüma, benim tarafım Hüma diyor eşimin tarafı Elif diyor benim Elif Hüma diyorum. Çocuğun kafası karışıp bi sorun teşkil eder mi sizce? Böyle bi problem yaşayan oldu mu?
TgbytMkrm Mamimo Ben tek isim söyleyen herkese Ama herkese oğlumun iki adını tekrar edip oğlumun adı bu diyerek uyardım şimdi herkes ama herkes iki ismiyle hitap ediyor 😃 Zaten iki ismine alıştığı için tek isimle çağrılınca bakmıyor pek nadir bakarsa da 😃 bence iki ismiyle kafalarına kibarca vurmalısın kızımın adı bu diye kimse bişey diyemez dememeli dedirtmemelisin bişey diyen olunca cevabını verdim sende çekinmeyip cevabını vermelisin 😉
Mommqueen Mamimo iki isimin en sevmediğim yönü de bu zaten tabiki ilk başta özellkle okul döneminde zorluk olur çocuk hep tek isimle cagrılırsa asla koymam derken bende koydum iki isim hiç sevmeme ragmen 😅 ama siz nasıl seslenirsenz ki önemli olan bu cevrede ona göre sekillenıyor zaten ben iksni aynı anda kullanıyorum kullanmıcak olsam zaten asla koymazdım iki ism benim tarafımda eşimin tarafıda iki ismi kullanıyor benden kaynaklı yani başlarda eşimde bi ilk ismi kullanır gibi oldu tek izin vermedm
RabiaMevaninAnnesi Mamimo Canim benim kiziminda iki ismi var ve ben bitlikte soyluyorum ayri soyleyenlerj uyarıyorum.Şoyle ornek veriyim yigenimin ismide iki isim okulda tek isjm soyleyince ogretmenler kafasi karismis bakmamis dinlememis ablamda ogretmeni uyardi hocam biz iki iamini birlikte soyluyoruz lutfen sizde o sekilde davranin diye ve ögrentmende oyle yapti.Diyecegim o ki tek ismi ile seslenenleri guz3lce uyarin bence ben oyle yapiyorum
birfincantuzruhu RabiaMevaninAnnesi yiğenim 10 yaşında iki ismi var hiç sıkıntı yaşamadı bu zamana kadar 😂
nazlieylul Mamimo böyle çocuklarda kişilik çatışması yaşanabiliyor iki ismi söylemeni daha sağlıklı olur nacizane tavsiyem 🌸
buselidunya Mamimo Kızımın da iki ismi var eşimin tarafı da bizim tarafta ikisini kullanıyoruz, biraz da bizim alıştırmamıza bağlı bence problem olmaz diye düşünüyorum