Merakliduygusall Cildi çok kurumaya başladı bebeğimin,bebek yağı ya da kremi önerebileceğiniz bir marka varmı?
Katy Merakliduygusall bizede olmustu. Şampuan kaynaklı olduğunu anladık. Kuruluktan çatlıyordu cildi. Hemen baska şampuana geçtim. Sebamed aldım. Ve kremini aldım 2. Kullanmamda duzeldı cocugun cildi.
BelisMelis411 Merakliduygusall ben halis zeytın yagını kaynatıp soguttum onu kullanıyorum yumuşacık oluyor 😁😁😁
Cennet_annesi Merakliduygusall benim kiziminda çok kuruydu pul pul oluyurdu bebek yağı sağlıksız doktor mustelanin vücut losyonunu önerdi hemen fayda etti çok memnunum
Merakliduygusall BelisMelis411 bende onu yapıyordum fakat cok kötü kokuyor ya bide bütün toz cocugumun üstüne yapışıyor 😂😂
BelisMelis411 Alvindmrkl asit değerini düşürmek için :) izmirden halis zeytin yağı almıştım 0 asit ama yinede emin olamayım kaynattım sonra soguttum o sekılde kullandım.
birfincantuzruhu Merakliduygusall doğduğundan beri her banyo sonrası mutlaka bebek yağıyla masajini yaptırır paşam 😂 Mustela kullanıyorum herseyini.
Utkucan Merakliduygusall mustela şampuanı kremi yağı herşeyi ama bebekler için yağ önermiyorlar gözenekleri tıkıyormuş imkanınız varsa losyon alın bende yağ kullanmıyorum artık
BelisMelis411 Merakliduygusall valla salata gibi kokuyor gerçekten 😂😂😂 toz yapışma durumu yaşamadım altına muslın onun altınada havlusunu seriyorum muslinle suyunu aldırıp havlusunun uzerınde giydiriyorum 😂