Civikcivciv Hanımlar bebeğinizi kaçta yatırıp kaçta kaldırıyorsunuz? (Daha doğrusu o kalkıyor 😃) bizimki 6 aylık. Akşam 7de yatıyor. Sabah 6da kalkıyor. Bazen 5.45 🙈 Her sabah 6da sövüyorum 😃 ama akşam 7de yatınca da çok hoşuma gidiyor, akşam bana kalıyor diye
BirAlparslanAnnesi Civikcivciv 6 da ayaktayız 🙄 ama hala uykusu var geri yatırıyorum 1 saat daha uyusun
Katy Civikcivciv 6 ay 3 gün 👋 hiç belli olmuyor uyku saatlerimiz. Ama periyodik olarak uykusunu aksatmaz uyur saatlerde zaman zaman değişimler gösteriyor. Gece uyanmasi normalde pek yoktur dogdugundan bu yana. Bugun nedense 5’te uyandı yarım saat sürdü dalmasi. Sizin cok erken yatıyor gece uyanması cok normal diye düşünüyorum:)
Minikpasam00 Civikcivciv 16 aydir deliksiz uyuduğum tek gece yok elli kere uyanır ağlar saat başı yarım saat hele ilk aylar on dk da bir ağlardı burda bebeğim uyuyor uyandırıp emzrsem mi diyen anneleri görünce gerçekten çok içerliyorum aylardır her yolu denedim değişmedi her çocuk bir değil nasibim buymuş diyorum işte napiyim sağlık olsun 😞
Katy Minikpasam00 gün içinde yorun bebeginizi yorgun dusskun ki rahat etsin, güzel havalarda dısarı cıkarın iyi gelir, sık sık duş aldırın masaj yapın:) rahatlar daha rahat uyur diye düşünüyorum
Yakamoz__00 Minikpasam00 ben de aynı milletin bebekleri sabaha kadar ya da 4 5 saat kesintizi nasıl uyuyor.aykardir belli de 2 saat kesintisiz uyumadım.. her gün eyi yanlış yapıyorum diyorum gece gündüz sersem gibiyim öylece dolasiyourm sanki ortalıkta
kenankaan Ne güzel bi düzen tutturmuştuk sabah 8.30 da kalkıyordu, bugün 4.30 da güne başladık. Hayır şimdi idari izinle evdeyim de, işe giderken zor oluyor. 8de normal mesaim var 🥺 bizimki evde uyurken ben işte uyumuyorum
sarmaliklahana Civikcivciv Öğlen 11-12 🤭 ama gece uyumuyor benım kız 2 de uyursa şükrediyorum 🥴 akşam 9dan 11 e kadar yatınca geceye kalıyor asıl uyku 🥴 3 aylık oldugu içinde ben ona ayak uyduruyorum şimdilik
Annekizz sarmaliklahana Sana tavsiyem. Karanlık bi odaya loş ışık koyun bide ninni açın 9da girin odaya uyutun 3-4 gün zorlar ama alışır. İlerde zorluk çekersin 🥰
Saripapatyammm sarmaliklahana Nasil baslarsa öyle gider düzen. Size tavsiyem biran önce bu duzeni degistirin. Gece 11 ile 3 arasi uykuda büyüme saati. O saatte ayakta olmasi cok sagliksiz. Sabah erken kaldirip tüm rutini degistirin. 3 4 gün zorlanirsiniz. Ama erken kalkip erken yatma rutini emin olun geceden daha kolay.
Alvindmrkl Civikcivciv şu an uyandı bakalım 06:55 akşam 11 de yattı ama 27 günlük bakalım huyu nasıl gidecek
Tugce3493 1 aylık aksam 12 de yattı 2 ve 4 te kalkıp karnımızı doyurduk smdi ise tamamen cuppa cuppa 😂 bir aylık bebek ya konuscan ya gezdırcen her sabah yoruldum artık daha yolun basında
Irmakprensesinannesi Civikcivciv bizde 10 gibi uyuyoruz 6 7 gibi kalkıyor snra emziriyorum mama içiyor 30 40 dk uyutma çalışmasından snra uyup 10:30 11 gibi uyaniyoruz
Demetslt Civikcivciv 6. 15 gibi kalktı geri uykusu geldi şuan uyutuyorum tekrar. Akşamları erken yattığı için sabah erken kalkması hiç zoruma gitmiyor 4 ay 23 gunluguz 😄