Şuan aynı durumdayız hiç uyumadık sürekli tıkandı burun temizliği baya rahatlattı Doktoruna yazdım prospan şurup önerdi bende bebeqım 3 aylık DİE tedirgin oldum post açıp arkadaşlara sordum herkes çok memnun kalms isterseniz sizde o bitkisel şurup tan alın Ben buqun alacam tabi önce Bi Dr sorun qene de çok qeçmiş olsın