Kızlar merhaba . Kızım maalesef 8. Ayında covid oldu . Bugün 5. Günü ve 3 gündür biberon reddi yaşıyoruz. Mama almıyor . Ek gıdada bir sorun yok gayet işhahla yiyor . Ama ana öğünü bu ayda hala mama olması gerekirken asla almıyor. 1 hafta önce günde 700-800 cc arası besleniyordu. Gece açlıktan oldugunu düşündüğüm ağlamaları var ama istemiyor ağzını kilitliyor . Bazen uyku sersemi biraz alır gibi oluyor ama yine 50cc sonunda bırakıyor. Mama değişikliğine bile gittim sonuç aynı. Biberon ucuda değiştirdim almadı. Var mı basına gelen. Gelişim geriliği olmasından çok korkuyorum hele de bu hastalık döneminde 😥 lütfen yardım