zeynep91 bu geçici bir durum. Mamaya gerek yok verip sütünüzü azaltmayın. Kademeli bir şekilde kesin mamayı. Doğduğunun farkında değil dünya yabancı geliyor. Memede amniyotik sıvı kokusu var. Bebekler en çok ölmekten korkarmış bu dönemde. Sizin kokunuzu arıyor. Sonradan keşke kokumdan uzak tutmasaydım dememek için bol bol emzirin 💜 inanın bana sonra zorla bile almıyorlar 5 dakika emip kalkmaya çalışıyorlar 😂😂 benimki 15 saat emmişti bir gün hiç unutmam. Şu an 4,5 aylık savaşıyorum vermek için