Aslii-1 aslında doyuyor ama daha yenidogan o meme ister surekli ax olduğu için değil rabbim.ne kadar güzel refleks bahşetmis ac kalmasın diye. 1 ay 40 gün boyunca sürekli meme arar ve ister sizinde bu süreçte tek yapmanız gereken oturup wurekli emzirmek olmalı. ha mama veriyorum dönüp uyuyor diyebilirsiniz mama sindimi 3 saatanne wutu sindirimi 1.5 saat. birde suanki mide.kapasitesi en fazla 15 cc eminim siz 30-45 cc veriyor cocugu hantallastiriyorsunuz(eminim bilmeden sizi suclamiyorjm) mide surekli genisleyebilen bir organ yani ama bebeğim bu mamyi iciyor ve rahat uyuyor diyebilirsiniz. bizde aşırı yedigimizde üzerimize ağırlık çöker. sutunuz inanın ki yetiyor bırakın mamayi sadece surekli emzirin. istediğinizi yiyin için ama sut arttırmanın tek yolu emzirmek bunu bilin. instgramda dilruba demirezer var emzirme.danismanj ücretsiz yardimci oluyor.suan reddetme yaşamıyorsunuz qma biberon veriyorsanız 1 aya kalmaz meme reddi yasamaya başlarsınız. 37 günlük ikizlerim ilk 27 gün inanın birini tuvalete goturuyordum emzirmek tek elle yemek yemeye başladım 24 saat memedeydiler daha yeni yeni doyunca çekiliyorlar memeden. hele sizin tek benek fazla fazla yeter sutunuz tek yapmanız gereken şey mqmayi kesin sadece emzirin. anne sütü maksimum seviyeye 10.gun ulaşır mamayi kesmek icin en doğru zamanlardasjnjz.