Havvasare bnde olmuştum, yaklaşık 1 ay önce oğluma da geçti sanırım. 2 gün ateşi oldu, başka biseeyyi olmadı şükür ben evde su kaynatip kekik yağı damlatıyodum, oğluma da koklatiyodum ciğerlerine inmesin diye ne kadar doğru bilmiyorum, çok geçmiş olsun biranň önce atlatirsiniz umarım