Kızlar eşim askere gidecek (ASKER aile desteği )bu ay başında yardıma başvurmak ıstiyorum sizce şimdiden basvurmalımıyım sonuçlar ıkı aya kadar bellı olmuyor bilgisi olan var mı ? sizce beklemelıyımmı eşim askere gitsin yoksa başvuran ayrıca nerden basvurdu acaba ? Birde (Asker cocuk desteği ) şeklindede ayrı da buna basvuranılıyormuşuz ???