Çok uykusu var ama burun akıntısı, öksürük yüzünden uyuyamıyor yavrum. Burnunu temizliyorum aspiratör ve serum fizyolojikle ama yine doluyor. Acile götüreyim mi şimdi sabahı mı bekleyeyim? Bu saatte ilgilenirler mi bilmiyorum çaresiz kaldım. Ne yapacağım?