Kızlar bebeğim 1.5 yaşında 1sene önce özelde spiral taktırdım doktor en iyisi bu diyerek baya pahalı bir rakam ödemiştim bu ay adetimin üzerinden 1 gün geçti normal hiç düzensiz değildir test almaya çok korkuyorum çünkü hazır psikolojide değilim 2. Çocuğa sizce spiral le hamile kalınırmı varmı çevrenizde:((