18KasimAli Bende çok yoruldum 43 günlük olduk. Daha yeni yeni dikislerim iyileşti. Kuyruk sokum kemiğim doğumdan beri ağrı ile oturamıyorum ama emzir gazını al altını değiştir derken ağrıyan kemik iyice ağrıyor tamam diyorum idare edeyim ama akşam 18.00 dan şuan gece 04.30 ve bir gram uyumadı. Karnı tok acaba doymadı mi diye mama dahi verdim anne sütü verdim -karnı tok- altı temiz - gazı yok -
Ses çıkarıyor ama gaz sancısı değil amacı ney bilmiyorum gerçekten hep böyle mi gidecek uyku düzeni sıfır çok yoruldum çok 😭😭😭😭