AgentMom ahhh geçicek dimi nolur, evet allahtan emiyo ama üstümden inmiyo bagira bağıra Mutfakta bicorba bi yemek yapip kucagimda hemen çıkıyorum. Gündüz de cook uyuyo 2 şer saati buluyo uykusu, gece normal çocuklar gibi 8 de bi uyuyo 10, 10 bucukta uyaniyo, sonra bekle 3 ü. Gecsin noluurr. Tamam normal cocuklar gibi 8,9 da hiç uyumasına ben bebek izinliyim diye sabah 10 da kalkiyoz a bagliyodum ama 3 te de uyunmaz be oğlum be😭