A_A_Annesi21 Merhabalar anneler, ben standlı mutfak şefi almak istiyorum. Sizin kullandığınız memnun olduğunuz marka nedir. Çok pahalılara kaçamıyorum 1000 TL civarındakilere bakıyorum. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim
Mommqueen A_A_Annesi21 bin liraya istediğinz kulvarda ürün varmı bilmiyorum ama ben kitchenaid kullanıyorum çok memnunum herseyi onda yapıyorum poğaca kek çiğ köfte vs vs
A_A_Annesi21 Mommqueen yui easy ve schafer da o fiyat aralığında mevcut internetten baktığım kadarıyla. Teşekkür ederim paylaşımı için 🖐️