[silindi] Kendi yemeğinizden tuzu az baharatsız şekilde yediriyor musunuz? Benim oğlum hep bizim yemeklerimizden yemek istiyor bende tuzu azaltıp baharat koymadan veriyorum sizce erken mi? Acı, baharatlı olmuyor kesinlikle sadece tuzu azalttım
saclarinayildizdusmus [silindi] olur tabikide bende öyle yapıyorum baharat tux salça bunları azaltırsanx daha iyi tuzu zaten sofrada atabiliriz haa bide mesela aybı yemegi tuzunu baharatını atmadan önce ona ayırabilirsin öylede yapıyorum bazen
Ohaezgi [silindi] çok hafif tuz kullanıyorum zaten kendimizde çok tuzlu yemeğiz ama baharatlarla tatlandırıyorum bu aralar onlarında tadnı alsın diye acı vermiyorum tabikide nane kekik, mesela yoğurt çorbasına nane ekliyorum. Fırında tavuk yapınca kekik atıyorum bayılarak yiyor 10 ay 9 günlük
Yildizim01 Valla canım benim ikizlerimde 9 buçuk ayliklar tuzsuz çorba falan denedim ağızlarını bile acmadilar yemediler ben çok az tuz katıyorum corbalarina onlarda çok hevesliler sofra kurunca gelmek istiyorlar ben veriyorum bol bol suda iciriyorum ben baharat olarak onlara nane kimyon kullanıyorum bir sakıncası olmuyor taktir ilahi Allah herşey ondan gelir şimdiye kadar birşey olmadı çok şükür
[silindi] Yildizim01 evet evet benimki de ona özel hazırladığım şeylerin yüzüne bakmaz ama ne zaman benim yediğimi görse hemen koşar yemek ister 😅 bende tuzu azalttım normalde de az tuzlu yapardım şimdi birlikte yiyoruz birçok şeyi. İnşallah bir sakıncası yoktur. Yine de tabi ona özel sevdiği şeyleri hazırlıyorum ama bizim yemeklerimizi daha çok seviyor ve kendi kendine yemek istiyor hiç aklımda yokken kendi kendine blw öğrendi oğlum
Yildizim01 [silindi] Ah benimkiler bide ikiz bir kız bir oğlan canım ikisine yemek yedirirken illa kaşığı ver bana diyor vermedigimde kaşığa vuruyor döküyor yemeği birine verirken diğeri sinirleniyr ona verme bana ver diye şimdiden kıskançlıklar başladı 😁
Sevda6767 Yildizim01 benim ikizlerim de 10ayliklar. Yemek konusunda ikisi de çok düşkün olmadıkları için kıskançlık durumları olmuyor:) ama birinin elindeki oyuncağı diğeri mutlaka zorla alıyor. Ya da birini emziriyorsam diğeri de geliyor kucağıma yatmaya çalışıyor diğerinin üstüne:))
Gulsahhazman Ben de veriyorum yaptığım yemeklere az baharat atıyorum bazen tuz atmadan kızıma ayırıyorum bazen az tuzlu verdiğim de oluyo bence bişey olmaz yaa damak tadı artık gelişti her şeyin farkındalar yemek seçmesinden iyidir yiyor en azından bizim yediklerimizi😊
[silindi] Gulsahhazman kesinlikle. Ona özel hazırladığıklarımı yemiyor diye üzülürdüm bizimkileri iştahla yediğini gördüm rahatladım neyi seviyorsa onu yesin bebişlerimiz 😄