Sareerdogan Bugün 8 aylık olduk çok şükür :) ama geceleri ağlayarak uyanmalar çoğaldı yarım saatte bir ağlayarak uyanıyor 😔😔
91817161 Sareerdogan 3 gün sonra bizde 8 aylık olcaz hala öyle dün sabah 6 da yattı 1 saat arayla kalktı emdi ve 11 de uyndı tamamen 3 kere uyudu 45 dk akşama kadar şimdi de uyanığız artık beynim yandı 😖😖😖
Kbraisik 7 buçuk aylıkken başladı şuan 8 ay 10 günlüğüz ben çocugumu tanıyamıyorum diyebilirim bir gram uyku yok geceleri 🤦🏼♀️
Sareerdogan Kbraisik gündüz de uzun uzun çığlıkları var bugün telefon da konuşturmadi bagirmasindan karşı tarafin sesini alamadım :(