Bursa97 Sudeanne Bende bazen dayanamayıp ağlıyorum çünkü gece bile dinlenemiyorum diyorum ya gece biraz uyusam taamam sabah 6 bucuktu hala ayaktaydık
Bursa97 Birdunyabircennetannesi Benimkidee öyle gündüz uyusa dicem ki gündüz uyuyor da bilmkem ne gündüz de uyku yok gecede
Bursa97 Minikdipsy bende kestim zaten dün arkadaskarimiz geldi bebekleri var Allah’ım cock kendi kendie oturdu oynadı benimki evde dört dönüyor birde bizide döndürüyor peşine gerçekten çok zor çocuğa baktım imrendim ama bizde skain çocuk olmaz yani yok
Bursa97 Selin_bcr bizimki babasiida yanında istiyor o yüzden eşimde uyanıyor malesef ise gidiyor oda uykusuz nolcak böyle bilmiyoruz
Bursa97 Poyrazzz01 Aynen öyle bende kızıyorum sonra vicdan azabı çekiyorum ama güç kuvvet akalmiyor ne gece uyku var ne gündüz