Basak2811 canim sen yine de korkma çok tamam mı bak benim kızım yakalandı 6 günde geçirdik Allah korusun bulaşmasın ama bebeklerle temas edince bulaşıyor o bizde hastanede kalmak zorunda kalmıştık ordan bulaştı hemşire demişti zaten bulaşır diye, benim kızımda su kaybı falan olmadı bol bol emzirmen su içirmen lazım o dönemde eğer yakalanırsa ama korkma Allahın izniyle atlatır zaten bu aşı tam anlamıyla korumuyor hafif atlatsin diye yapılıyor telaşa kapılma benim gibi, bizim doktorumuz bende kendi çocuklarıma da yaptırmadım dedi rotayi da menenjiti de, kötü bir virüs evet ama geçirdim gününü diye telaşa kapılma korkunu anlıyorum şuan o yüzden yazmak istedim