Gulkizim valla alerjisi çıkmış birşey diyemem, ama ben kendi kızımda acısından tatlısına,kurufasulyesinden nohutuna herşeyi yedim.Gaz yapmadı mı, evet 2 ay gazı oldu.Ama o da Allahın emriydi,gazsız bebek olmaz sonuçta.normalde 4.aya kadar devam eder gaz problemi ama,bizimki 2 ay sürdü.yediklerimden olacak olsaydı, daha uzun sürmesi gerekirdi gaz probleminin.ama ben çok emzirdim kuzu, sabah uyanınca uzanıyordum koltuğa,ver Allah ver ver Allah ver uyuyuncaya kadar emziriyordum.Tuvalete bile xor gidiyordum.o kadar çok emziriyordumki, fazlasını kusup kusup emmeye devam edişiyorduk.Bunun çok faydasını gördüm.çünkü emme arttıkça,bağırsakların gazı aşağı itmesi kaçınılmaz oldu.haliyle epi topu 2 ay gaz problemi yaşadık.