Eddaliko pastorize süt aldigim icin kaynatmiyorum. Ilık yapip iciriyorum. Bazen kucuk paket nesquik alirsam oda ısısında direk pipetle iciriyorum. Diger sutleri ılık yapip veriyorum. Açık sütte yağı genelde alınmadığı icin bebege agır geliyor 1 kez açık süt aldim kaynattim ilittim icirdim cok gaz yapti agir geldi. O yüzden marketten pastorize aliyorum hep.