Şimdi size bir şeyden bahsedicem, doktorlar bir problem yok diyor ama biraz kafama takıyorum. Aybarsa hamileyken 4. Ayından sonra hiç ultrason fotoğrafı alamadık ve her gidişimde aynı pozisyondaydı. İç karnım çok dar olduğu için 5 ay boyunca kurbağa pozisyonu diyorlarmış öyle kalmış, hareket alanı çok kısıtlıymış, zaten hareketlerini çok hissetmiyordum hele son aylarda nefes almada zorluk çekiyordum neyse Aybars doğduğunda abartmıyorum ayağının üstü resmen bacağına yapışıktı aynı zamanda bacaklarını düz pozisyona getiremiyordu. Ortopediye gittik masajla düzeleceğini söyledi, öyle de oldu her akşam ya zeytinyağı ile ya da bebek yağı ile masaj yapardım bacaklarına, ayaklarına. Şu an 7 aylık ve dik duramıyor. Yani ağırlığını bacaklarıyla kaldırmıyor. Her bebek farklı bunun bilincinde olan bir insanım ama üzülüyorum, yani hep öyle kalacakmış gibime geliyor, 7 aylık bir bebek bacakları ağırlığını taşıması lazım, sürekli dizlerini kırıp duruyor. Doktorlar 5 ay boyunca karnımda öyle kaldığı için normal olduğunu söylüyor ama bilmiyorum