Kızım 13 aylık olmak üzere aşağı yukarı 2 aydır yürüyor ama bana bacakları çok ayrık şekilde yürüyormuş gibi geliyor çevredekiler zamanla düzeltiyor bebekler yürüyüşünü dediler sağlık ocağına aşıya gittiğimde hemşireyede sordum erken yürüyen bebeklerde oluyor zamanla muhtemelen düzeltir dedi sizin bebeklerinizde mi aynı şekilde acaba dikkatinizi çekti mi ?