pinarolmez burnu tıkandığı için hapşırma ve öksürükle atmaya çalışıyorlar aynı sorunu şuan bende yaşıyorum hastaneye gittik ilk gün doktor geniz akıntısı olduğu için saat başı temizle gerekirse ciğerlere inmesin dedi ben serum fizyolojik aldım eczaneden enjektöre çekip iğne ucunu çıkardıktan sonra küçük boy tabi burnuna sıkıyorum tamamını yüz üstü tutup aynı şekilde iki tarafa da yapıyorum sonra aspiratör ile çekiyorum uzun bir süre rahat oluyor ilk yaptığımda ağladı çok az ama şimdi alıştı bi kaç gündür yapınca bir buçuk aylık bu arada yıkama olarak yapıyorum bir kaç damla damlayıp bekleyip çekmiyorum bi işe yaramıyor bir kaç damla