Merhaba kızlar 😚
ilk dogumumu yaptırıp emzırdıkten sonra cok sarkmam oldu ve goruntusunu hıc begenmıyorum bebegım 10 aylık 2.ciyide dusunuyorum onuda emzırıp tamamen goguslerımı duzeltırmek ıstiyorum
içinizde yaptıran yaptırmak ısteyen varsa hangı dr arastırdınız bılgı alısverışı yapsak ne guzel olur bu arada ıstanbuldayım ♥️ Sımdıden tesekkur ederım