sarmaliklahana sareayse süt mü kusuyor peynir gibi kesik kesik mi kusuyor? Süt kusuyor sa fazla geliyordur midesindeki fazlalıgı cıkarır. Keisk kusuyor sa ya bebeğiniz ya siz üşütüyosunuz demek ki…. Birde gaz cıkarmazsanız 10 dk içinde kusuyor
Mavis34 sareayse benimki 2 aylık midesinde gaz varken hemen emdoigini kusuyor gaz yokkken kusma olmuyor. Emmeden pat patyapip gaz çıkarmayı bir deneyin
sareayse sarmaliklahana bazen süt bazen kesik kesik . Teşekkürler tavsiyeniz için üşütmüş olabilirim ben o zaman 🙄
sareayse Mavis34 çıkarıyorum gazını aslında ama yinede fazlasını illa ki çıkarıyor.İlk kızımda hiç yaşamamıştım
sarmaliklahana sareayse nane lımon yap iç ıhlamur yap iç canım hemen iyi geliyor. Birde çorapsız gezme emziriyorsan hemen etkiliyor bneım bebeğimde 3 aylık hemen etkılenıyor ben üşğtsem bile. 🥴