Maral_sultan Merhaba bayanlar bebeğim 2 aylık olacak birkaç gün sonra mama içiyor acaba mama için çocuğa su verilir mi ?
Balkupum2505 Maral_sultan doktorumuz bize mamadan sonra 1 cay kasigi ver agzi temizlensin demisti pamukcuk vs olmamasi icin ama doktorunuza bi danisin yinede
SEDANURRRR Maral_sultan https://imgyukle.com/i/kAiJw6 https://imgyukle.com/i/kAirxp https://imgyukle.com/i/kAiyDy https://imgyukle.com/i/kAinKx
Maral_sultan Edactnn yarım çay bardağı ılık suya biraz karbonat koyun sonra kulak çöpünü suya batırın çalkalayın bebeğin ağzını temizleyin
kirmizibalik93 Betul1 30 cc mi? Şaka yapıyor olmalısınız. 2 aylık bebeğe su vermeyi geçtim bir de 30 cc (!)
mavilimor Maral_sultan her mama dan sonra bir çay kaşığı verin yeter ona. Zaten aslında mamanın içinde de baya su miktarı oluyor ama ebeler doktorlar yine de kabız vs olmasın diye öneriyor.
Limonataa Maral_sultan Doktorunuza danisa bilirsiniz ama oğlum anne sütünü biraktigindan beri su veriyorum 2 aylıkken kesildi sütüm
kirmizibalik93 Maral_sultan Hayır vermeyin sakın. Sırf bu yüzden hastanelik olan bebekler var. O mama ne ile yapılıyor? Suyla. Alması gereken suyu alıyor zaten. Vermemelisiniz
Betul1 kirmizibalik93 hayır şaka yapmıyorum hanımefendi doktorumun izinden gidiyorum ayrıca mama içiyor bagırsakları mı yapışsın çocuğun mamayı suyla yapmaya gelince sorun yok ama saf su vermeye gelince herşeye muhalefet oluyorsunuz siz vermezseniz vermeyin size ne
escmrk Maral_sultan doktorum bugün ılık su verebilirsin dedi. 3 gündür kakasını yapmıyordu çünkü. Bardak bardak su içirmiyoruz ya çocuğa ne bu tepkiler anlamıyorum