Hanımlar bebeğim 5 aylık oldu 3.5 aylıktan beri geceleri saat başı emmeye uyanıyor çok kısa içip tekrar yatıyor. Normalde 2-3 aylıkken gece 1 veya 2 kez kalkardı. Başlarda atak haftası dedim o bitti ama hala uyku problemi devam ediyor. Sizce bunun sebebi nedir?