Yusay biberon meme reddi yapmaz. Biberonun akışı meme reddi yapar. Normalde memeden emerken bir kaç dk fışkırır tarzda gelir sonra damla damla gelir son sütü alırken yine hızlı gelir. Ama biberonda aynı tempo ve hızda gelir. Bebek bir süre sonra annenin damla damla gelen sütü ile uğraşmak istemez. Biberon taze sıcacık ekmektir meme ise bayat ekmektir. Zaten kg takibini doktor yapıyordur kendiniz mama kararı vermeyin. Bir mama 200 lira oldu dile kolay. Ki bunu 19 ay bebeğine mama vermiş biri olarak söylüyorum. Yok avent çok yakın memeye yok nuk yakın dinleme. Anne memesine hangi biberon yakın olabilir ki? Evet ben kullandım hiç meme reddi yapmadı diyende var tabi ama şans işi. Riske atmaya değer mi?