Feyyyzza Kızlar korunma ignesi vurduruyorum üc aylık olandan son bir iki haftadır her gün ara ara kasık agrım oluyor. Kızıma hamileykende böyle olmuştum. Üc aylık igne kullanıp böyle sıkıntı yaşayan varmı içimi rahatlatın lütfen 🙏
mavilimor Feyyyzza valla canım bildiğim kadarı ile 3 aylık iğnenin koruma oranı çok yüksek yani genelde iğne kullanıp hamile kaldım diyen görmedim. Bence sizin iğneden dolayı yan etki o
Feyyyzza Katy 17,5 ama heryerde bulunmuyor. Bence vurdurmayın cok yan etkisi var asiri. Zaten piyasadan toplanıyor
Feyyyzza bakma-bana4 ezcaneden alıp saglık ocagına vuruluyorum. Ama çooookk yan etkisi var bilginize. Ben bırakıcam spiral taktırıcam allah izin verirse
Feyyyzza Bkttduha kilo sinir böyle agrılar mide agrısı. Adet olamama mesela ben iki aydır olamıyorum. 4 5 ay da kanamam hic kesilmedi
Dilos01 Feyyyzza şimdi okudum cnm bi tanıdığım 2 yıl öyle korundu daha yeni bıraktı cocuk düşünüyor diye bende geri cekilme ile korunuyorum da korunma degil iste kizim 14 aylık bunu düşünmüştüm iğneyi
Feyyyzza Dilos01 geri çekilme yöntemiyle iyi 14 ay gelebilmişsiniz buralara kadar. Ama bence en iyisi spiral oda herkese yaramıyor