Eses92 Merhaba esim corona geciriyor. Bebegim 6.5 aylik. Doktorumuz mesaj atti solunum sikintisi olursa acile gidin diye. Solunum sikintisi nasil anlasilir bilgi verebilcek var midir ? Yaninda uyuyamiyorum bile herhangi birsey olacak diye
BirrPrensessannesi Eses92 bilgim yok üstte kalsn benim bebegimde vardı ama kuvezde olduğu için nasıl oluyor bilmiyorum
Sonsuzmutluluk Eses92 Nefes alıp vermesi hızlanır rahat alıp veremez tıkanır gibi olur morarma falan. Bebeğinizde varmı belirti
Eses92 Sonsuzmutluluk bebegimde dun ates oldu, calpol verdim gecti. 2 gundur de huzursuz ozellikle bugun cok zor gece uykusuna gecti. Dis cikarma donemi de oldugu icin malesef karar veremiyorum
BurcuKucuk Eses92 hırıltı olursa olabilir ya da normalin dışında hızlı bir şekilde nefes alma diye düşünüyorum. Çok geçmiş olsun 🌺
Sonsuzmutluluk Eses92 Siz kontrol edin ara sıra uyanamazsanız alarm falan kurun yarıms saatte bir hırıltı,hızlı nefes alıp verme,morarma falan dikkat edin bunlar
Ssssraa Siyanoz, hışıltılı, hızlı ve düzensiz solunum. Huzursuzluk, huysuzluk, ağlamada güçlük gibi durumlardan anlayabilirsiniz. Çok geçmiş olsun🌸
Eses92 Ssssraa huzursuz ve huysuz ama sessiz sessiz uyuyor suan solunumu da gayet sakin, cok tesekkur ederim
Eses92 Bebegimde covid riski var. suan uykusunda horluyor bu solunum sikintisi sayilir mi acile gitmeli miyim
Eses92 Often test yaptirdiniz mi ? Bana doktor solunum guclugu olursa acile goturun dedi ama anlayamiyorum. Zor nefes almiyor ama az once uykusunde horladi. Simdi normal nefes aliyor