37 yüksek ateş değil, ateş vücudun savunma mekanızmasıdır izin verin yükselsin. Duruma göre 38 buçuktan sonra ilk olarak ılık uygulamada bulunun fayda etmez ise ateş düşürücüye başvurabilirsiniz. Ki “ateşi çıktı ilaç vereyim düşsün, aa bir daha çıktı dur ilaçla düşmüştü tekrar vereyim düşsün” olayına çok karşıyım. Ateş yükseliyor ise bir sebebi var, ateşe değil sebep olana odaklanılmalı. Bunun için de bir hekim kontrolünden geçmeli.