Lina_2021 Kişiden kişiye değişiyor canım. Kimi 1 sene kimi 2 sene. Ben doğum yapalı 3,5 ay oldu daha yeni regl oldum. Üzülmedim değil rahattım biraz daha sonra olmak isterdim açıkçası
ceyhunun_annesi Lina_2021 ya bende rahatim aslında 25 gün falan lohusa kanamam oldu doğumdan sonra hala olmadı sıkıntı olmaz insaalah
ceyhunun_annesi Tuba hadi bakalım ben ne zaman olucam merakla bekliyom hamilelik 9 ay burdanda 7 ay valla yılı geçti hala tık yok 😂
Lina_2021 ceyhunun_annesi yok yok olmaz. Benimde doğumdan sonra hemen hemen o kadar sürdü reglim daha da olmadıydım. Yeni Olunca da üzüldüm.
ML_11 Aaa doğumdan sonra regl olunmuyor mu uzun süre ? Normalde sezeryanda aynı mı ? ben sezeryan yaptım 38 gün önce kanamam 1-2 gün çok yoğun geldi sonra 1.5 hafta sürdü azar azar geldi bitti Başlasa gelmedi hâlâ
ceyhunun_annesi ML_11 ben normal doğum yaptım.canim doğum sonrası lohusa kanamam oldu 25 gün falan sürdü sonra bidaha hic olmadı 7 ay oldu doğum yapali sezaryan doğum nasıl bilmiyorum emzirme döneminde olmaması normalmiş bende biliyodum ama bu kadar sürermi emin olamadım o yüzden post açıp sormak istedim
ceyhunun_annesi Miray5737 öylemi normal o zaman olmamam ay ne biliyim bu kadar olmayınca sorun olur mu diye bi soruyum dedim
Cicekanne077 Soğanı 4 e böl yarım Demet maydonoz 3 su bardağına kaynat ne ılık ne soğuk burnunu kapat dik 1 bardak akşamına adet olmazsan gel suratıma tükür 😂 denedi onaylandı arkadaşıma da yaptım 9 aydır olmuyordu ertesi güne kalmadan nasıl adet oldu anlatamam
Fasulyemm32 Cicekanne077 doğum yapalı 2 buçuk ay oldu daha yeni sütüm kesildi yapsam mı ki işe yarar mı çok şiş karnım çok rahatsız oluyorum şişkinlilten